.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاندیداهای نهایی شورای اصولگرایان مازندران معرفی شدند
دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی و عضو شورای اصولگرایان مازندران از معرفی کاندیداهای نهایی این شورا خبرداد.

محمدعلی مینایی‌فر  با اشاره به نشست‌های شورای اصولگرایان استان مازندران در شهرستان‌های مختلف گفت: در این نشست‌ها اعضا به اتفاق نظر رسیدند و در نهایت در شهرستان ساری آقایان منصور علی زارعی و سیدباقر پیشنمازی، قائم‌شهر سید علی ادیانی راد و کمال علیپور خنکداری، در بابل علی اکبر ناصری‌زاده و ابدین مؤمنی، آمل سید ضیاءالدین کاظمی دینان، بابلسر ولی‌الله نانواکناری، نور و محمود آباد عبدالوحید فیاضی، نوشهر سید هاشم فاطمی چتن، تنکابن و رامسر غلامرضا مشایخی و نکا احمدعلی مقیمی معرفی شدند.

وی افزود: افراد معرفی شده برآمده از جلسات شوراهای مشورتی و شوراهای مرکزی اصوالگرایان بوده و از این به بعد اصولگرایان سعی دارند در ستادهای این کاندیداها شرکت کنند.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران تصریح کرد: از دیگر کاندیداهای اصولگرا خواستاریم اگر احساس می‌کنند حضورشان بین آرای اصولگرایان تفرقه ایجاد می‌کند و سبب تقویت رقیب می‌شود با یک حرکت انقلابی و ایثار و گذشت به نفع اصولگرایان کناره‌گیری کنند و اجازه دهند آن اصولگرایی که مورد استقبال اکثریت است و زمینه آرای بیشتری دارد حائز رای اکثریت شود.

وی افزود: قرار است همایشی بین اصولگرایان با حضور شخصیت‌های ملی در استان برگزار شود.

مینایی‌فر اظهار کرد: امروز شرایط خاصی در کشور ما برقرار است و اجازه ندهیم شخصیت‌ها تحت نفوذ بیگانه به جایگاه کلیدی کشور راه یابند.

وی تصریح کرد: هر چند اطمینان داریم که اکثریت کاندیدا‌ها تایید صلاحیت شده مسائل حاشیه ای ندارند ولی باید دقت کنیم که به کسی رای دهیم که متدین و دارای عملکرد نیک باشد.

مینایی‌فر گفت: اصولگرایان با توجه به معیار اصولگرایی لیست کاندیداها را ارایه کردند و انتظار داریم این مشاوره را مردم از اصولگرا بپذیرند و با حضور خودشان یک‌بار دیگر نشان دهند که مجلس جای شخصیت‌های ولایی است.

وی افزود: در استان مازندران بیش از 90 درصد اصولگرایان موفق خواهند شد و در سطح کشور پیش بینی می‌شود اکثریت کرسی‌های مجلس از آن اصولگرایان خواهدبود.

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید شاید حضور اصلاح طلبان در مجلس تقویت شود، عنوان کرد: چون دولت در اختیار اصلاح طلب‌ها است کاندیداهای این جناح نیز حضورشان جدی است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.